söndag 20 mars 2011

Kul att så många gillar mina filmer

Video Views (% of total)
Lövmarknad i Karlskrona 24 juni 2010                                13.1
Vävdagar i Glimåkra 2009                                                   10.7
Förstamajreveljen i Karlskrona 2010                                   10.1
Karlskrona kvällen före Lövmarknaden                                  8.7
Hurtigruten Bergen-Trondheim 2006                                      3.5
Brandkommissarie Nordenhielms Bluesorkester 2                 3.2
Gäddfiske på Ödängla vintern 1991                                       3.0
Brandkommissarie Nordenhielms bluesorkester 1 maj 1993  2.7
Nostalgia veteranbilar och veteranbåtar 2007                         2.6
Tröskdag i Näsum september 1991                                       2.4

Dettta är statistiken över vilka av mina videoklipp på Youtube som har setts av flest personer under de senaste två veckorna. Mycket roligt att mina amatörfilmer uppenbarligen väcker visst intresse. Den film som har setts av allra flest totalt är Förstamajreveljen i Karlskrona 2010. Den har betittats inte mindre än 700 gånger! Det är fler än jag som behöver piggas upp, tror jag.
Gå gärna in och titta:

Inga kommentarer: